• OMX Baltic0,35%296,92
  • OMX Riga−0,2%914,08
  • OMX Tallinn0,38%2 040,96
  • OMX Vilnius0,25%1 207,85
  • S&P 5000,00%6 340
  • DOW 300,00%43 968,64
  • Nasdaq 0,35%21 242,7
  • FTSE 100−0,06%9 095,2
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • OMX Baltic0,35%296,92
  • OMX Riga−0,2%914,08
  • OMX Tallinn0,38%2 040,96
  • OMX Vilnius0,25%1 207,85
  • S&P 5000,00%6 340
  • DOW 300,00%43 968,64
  • Nasdaq 0,35%21 242,7
  • FTSE 100−0,06%9 095,2
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • 23.07.15, 20:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü

Vana ütlust “seks müüb” on aastakümneid kasutatud televisoonis ja reklaamides vürtsi lisamise ettekäändel. Uus uuring lükkab selle väite aga ümber, vahendab CNBC.
Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü
  • Foto: EPA
Seks ja vägivalt ei müü reklaamides ning see võib lausa potentsiaalseid kliente eemale peletada, selgub uuringust.Ameerika Psühholoogia Assotsiatsiooni poolt avaldatud uuringu käigus uuriti 53 eraldiseisvat uuringut, mis hõlmas kokku 8489 osalejat ning selle eesmärgiks oli uurida kui efektiivne on seksuaalne ja vägivaldne reklaami kontekst.Teadlased leidsid, et kuigi seksuaalset või vägivaldset alatooni kandev reklaam äratas inimestes tähelepanu, mäletati reklaamist vaid seksi ja vägivalda, mitte reklaamitud toodet.Brände, mida reklaamiti vägivaldsusele kalduvate reklaamidega, mäletati vähem ning neid hinnati vähem meeldivaks, samuti ei ostetud neid nii suure tõenäosusega kui vägivallatu meedia kaudu reklaamitud kaupu.Seksuaalse alatooniga reklaamide puhul halvenesid tarbijate brändimälu, suhtumine ning ostukavatsused.Uuringu autorite kohaselt on reklaami üldiseks eesmärgiks tõsta teadlikkust tootest, brändi kuvandit või kasvatada tarbijate hulgas brändilojaalsust.“Reklaamijad suudavad need eesmärgid saavutada vaid juhul, kui reklaam suudab saavutada kasvõi natuke tarbijate piiratud tähelepanust. Kui inimesed isegi ei märka brändi reklaami, siis on see läbikukkunud,” märkisid uurijad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 8 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele